Петак, 30. новембар 2007.

Разговор о подршци образовању сиромашне деце

Делегација Народне скупштине у којој су биле Донка Бановић, Снежана Стојановић-Плавшић, Елвира Ковач и Татјана Паскаш разговарала је данас са представницом Владе Мађарске задуженом за реализацију Програма подршке образовању сиромашне деце Агнеш Кенде.



Делегација Народне скупштине у којој су биле Донка Бановић, Снежана Стојановић-Плавшић, Елвира Ковач и Татјана Паскаш разговарала је данас са представницом Владе Мађарске задуженом за реализацију Програма подршке образовању сиромашне деце Агнеш Кенде. У разговору су учествовали и представници Тима потпредседника Владе Србије за имплементацију Стратегије за смањење сиромаштва. Учесници састанка разменили су мишљења на тему образовања сиромашне деце.

Председница Одбора за здравље и породицу Снежана Стојановић-Плавшић истакла је да су се у реализацију Стратегије за смањење сиромаштва, коју је Влада усвојила 2003. године, укључили скупштински одбори за смањење сиромаштва, просвету, пољоприведу, здравље и породицу, равноправност полова, локалну самоуправу и за рад, борачка и социјална питања, као и да се предузимају заједничке активности на том плану. Притом је оценила јда су промене у образовном систему и прилагођавање образовне структуре савременим привредним токовима и потребама друштва кључни услови за смањење сиромаштва. Такође је нагласила да би системским мерама посебно требало подржати образовање сиромашне деце.

Представница мађарске Владе Агнеш Кенде упознала је народне посланике са искуствима у решавању проблема образовања сиромашне деце у Мађарској у периоду транзиције. Она је истакла да се Одељење за људске ресурсе, које постоји у оквиру Националног развојног плана, посебно бави питањима деце предшколског узраста и њиховим укључивањем у предшколске установе, без обзира на социјални статус, како би се спречиле појаве дискриминиције у образовању деце.


Претходни месец Следећи месец
П У С Ч П С Н
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31